penilarge – skutki uboczne ;/

Mogę prosić o pomoc tych co już brali penilarge? Zastanawiam się czy czasem nie ma po tym jakichś skutków ubocznych, coś złego się nie dzieje? Pomóżcie proszę.

Wasze komentarze:

  1. Ja się nie spotkałem ze skutkami ubocznymi, a chyba bym je już zauważył. Łykam sobie tabletki od dobrch 4 miesięcy i wszystko jest spoko, więc nie narzekam zdecdowanie,. Nie wiem oczywiście jak inni bo nie znam nikogo więcej kto to łyka,

  2. Ja z kremem mam trochę złe doświadfczenia. Po smarowaniu nim dostałem jakieś wysypki, nie swędziało to, ale brzydko wyglądało. Odstawiłem krem i biorę tabletki. Od tej popry jest spoko. Widocznie jestem uczulony na jakiś składnik z kremu.

  3. Na mnie z kolei tabletki źle działały, ale już też wiem że to uczulenie. Byłem z problemem u lekarza i powiedział mi, że skład penilarge jest w miarę spoko, ale niestety ja na coś tam jestem uczulony. Powiedział mi ze jak chce z tego korzystać to zebym sobie krem kupił i powinno być spoko. Tak zrobiłem i faktycznie problemu już nie ma.

Dodaj komentarz